Donnerstag, 11. April 2013

Namenschild Demo-Treffen Frankfurt.........Naam plaatje voor Demo-trainings dag te Frankfurt.

Ich bin schon sehr beschäftigt mit die SWAPS für das Demo-Treffen am Samstag in Frankfurt. Auch sind wir eingeladen unsere eigene Namenschilder zu basteln. Ich habe jetzt 2 gebastelt und kann mich jetzt nicht entscheiden. Ich habe eine leichte Vorliebe für eine der Beide. Welche mögt ihr lieber?  Schreib es  mir, dass würde ich ganz toll finden!!!

Ik ben erg druk met het maken van de SWAPS voor zaterdag in Frankfurt. Ook moesten we onze eigen naam plaatjes maken. Ik heb er 2 gemaakt en kan niet goed kiezen welke ik mee zal nemen. Ik heb een kleine voorkeur voor een van beide. Welke vinden jullie leuker? Schrijf het me, dat zou ik echt leuk vinden!!!


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen