Montag, 8. April 2013

Wieder da........weer terug.

Gestern sind wir wieder aus dem Urlaub gekommen (Denemark). Da brauche ich immer ein paar Tagen Erholung. Gestern und Vorgestern haben wir die General Konferenz unsere Kirche Folgen können, ich liebe die Stimmen unsere Führer. Wenn du mal sehen möchtest was ich meine, schau einfach unter www.lds.org nach. Oder schicke mir eine Mail. Die nächste Tagen werde ich meine Vorbereitungen für das Demotreffen in Frankfurt machen.........ich freue mich schon darauf.
       

Gisteren uit Denemarken gekomen, waar we op vakantie geweest zijn. Daarna heb ik altijd een paar dagen nodig om weer bij te komen. Gisteren en eergister hebben we de mogelijkheid gehad de Algemene Conferentie van onze kerk te folgen, ik vind het heerlijk om naar de stemmen van onze leiders te luisteren. Als je er zelf een kijkje wilt nemen, kijk dan op www.lds.org . Of stuur me een mailtje met je vragen. De komende dagen zal ik bezig zijn met de voorbereidingen voor de Demo dag in Frankfurt..... ik heb er al zin in!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen