Montag, 18. Februar 2013

Geburtstagskarte mit dress up framelits

Heute hat meine liebe Tochter Talitha Geburtstag.......11 Jahren alt ist sie jetzt schon!!!! Wow, wie die Zeit vergeht!!! Das heißt ja dass ich auch älter werde:(
Na ja, Weisheit kommt angeblich mit den Jahren.....kleiner Trost.
Zu ihrem Geburtstag sollten natürlich Einladungen und eine Geburtstagskarte her, so hatte ich eine gute ausreden wieder in mein Bastelzimmer gehen zu "müssen". Und das ist dabei raus gekommen:

Vandaag heeft mijn lieve dochter Talitha verjaardag.....11 jaar is ze al weer geworden!!!! Wow, de tijd vliegt!! Dat betekend ook dat ik ouder word:(
Maar ze zeggen dat wijsheit met de jaren kommt (of is dat weer een duits gezegde?)....het is een kleine trost.
Voor haar verjaardag moesten natuurlijk weer uitnodigingen en een verjaardagskaart gemaakt worden, dus hat ik een goede reden in mijn knutselkamer te "moeten" gaan. En dit is het dan geworden:
Dieses ist die Einladung für acht weitere Mädchen.
Dit is dan de uitnodiging, die ik voor 8 andere meisjes gemaakt heb.

Es ist so eine Aufstell-Karte geworden. Das Kleid ist mit Champagner Glitzer Papier gemacht. Als der neue Frühjahrskatalog raus kam war ich sofort in dieses Set verliebt. Ich wusste das ich mit meine 4 Mädchen diese Framelits oft benutzen kann.

Het is een kaart geworden die in zich zelf een standaard heeft om omhoog te kunnen blijven staan. Het jurkje is met champager kleurig glitter papier gemaakt. Toen ik de voorjaars katalogus in handen kreeg was ik meteen helemaal weg van de Dress up Framelits. Ik wist dat ik die met mijn 4 dochter zeker vaak zal gebruiken.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen