Dienstag, 19. Februar 2013

Würde ich es irgendwann mal schaffen jeden Tag zu schreiben wie die meiste super Demo's es machen? Ich hoffe es. Aber ihr müsst Geduld haben, ich versuche mein Bestes, aber brauche dafür........Zeit!
Auf jeden Fall habe ich es Gestern geschafft diese Karte zu machen. Mir gefällt er. Ich hoffe euch auch.

Kann ik het ooit voor elkaar krijgen elke dag te schrijven zo wie die super demo's het doen? Ik hoop het wel, maar jullie moeten geduld met mij hebben, ik doe mijn best, maar heb davoor tijd nodig!
In ieder geval heb ik gisteren deze kaart gemaakt. Ik vind hem wel leuk geworden. Ik hoop jullie ook.
Auch versuche ich immer die Innenseite mit zu gestalten.
Ook probeer ik altijd iets leuks aan de binnenkant te maken.
Liebe Grüße,Groetjes,
Shimara

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen